6 tips για το σωστό στρώσιμο της μηχανής σου.

posted in: Motorin Άρθρα | 0

Υπάρχουν μερικά tip που ισχύουν για όλες τις περιπτώσεις και μπορείς άνετα να τα προσαρμόσεις στις οδηγίες του κατασκευαστή.

Δες ποια είναι:

  1. Τα πρώτα χιλιόμετρα

Σε κάθε κινητήρα τα πρώτα 1.000 χλμ. Είναι σημαντικά. Είναι τότε που το «μοτόρι» σου  «ζωντανεύει» για πρώτη φορά και καλό είναι να αποφεύγεις την πίεση.

  1. Βάλε σημάδια

Οι στροφές είναι σημαντικές. Βάλε λοιπόν κάποια σημάδια στο στροφόμετρο τα οποία πρέπει να ξεπεράσεις σταδιακά. Αρχικά κράτα τις στροφές 5 με 6000 και μετά άρχισε να ανεβάζεις σταδικά.

  1. Δώσε με «ψυχή» αλλά ήπια

Το γκάζι δεν είναι και πολύ καλό να το «χαϊδεύεις». Δεν υπάρχει λόγος τα ανοίγματα να είναι «άψυχα». Δώσε γκάζι με «ψυχή» αλλά στα όρια που πρέπει. Έτσι πετυχαίνεις καλύτερη κυκλοφορία καυσίμου. Θυμήσου ότι η βελόνα του στροφόμετρου, δεν πρέπει να μείνει κολλημένη σε στροφές!

  1. Η μοτοσικλέτα δεν έχει μόνο κινητήρα

Πολλοί θεωρούν ότι το στρώσιμο είναι μόνο για τον κινητήρα, όμως δεν είναι έτσι. Η μοτοσικλέτα σου έχει και πολλά άλλα μέρη που θέλουν στρώσιμο όπως είναι τα φρένα και τα ελαστικά.

  1. Μη το φορτώνεις υπερβολικά

Στα πρώτα χιλιόμετρα του στρωσίματος και επειδή ο κινητήρας είναι καινούργιος μην τον φορτώνεις με υπερβολικό φορτίο για τα πρώτα τουλάχιστον 1.600km. Τα διάφορα εξαρτήματα του κινητήρα φθείρονται και τρίβονται μεταξύ τους έως ότου αποκτήσουν τις ιδανικές ανοχές λειτουργίας. Στο διάστημα αυτό, θα πρέπει να αποφεύγεται η παρατεταμένη λειτουργία με το γκάζι στο τέρμα της διαδρομής του ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση που μπορεί να υπερθερμάνει τον κινητήρα.

  1. Μη ξεχάσεις το σημαντικό πρώτο σέρβις

Το πρώτο σέρβις είναι πολύ σημαντικό για όλους τους κινητήρες. Μη το αμελήσεις και κάντο ακριβώς στα χιλιόμετρα που γράφει το βιβλίο του κατασκευασή. Σκέψου ότι η αλλαγή λαδιών θα καθαρίσει τον κινητήρα από τα γρέζια.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail